Amie: AI ile Not Alma ve İş Akışı Yönetimi
Amie, toplantı notlarını otomatik iş akışlarına dönüştüren bir AI kişisel asistanıdır. Web uygulaması olarak sunulan bu yazılım, toplantı sürecini basitleştirerek zaman kazandırmayı ve verimliliği artırmayı hedefliyor. Amie, toplantı özetlerini etkin bir şekilde oluşturabilmekte ve konuşma bağlamını anlayarak bilgilendirici ve faydalı özetler sunmaktadır. Ayrıca, kullanıcıların projeleri hakkında daha iyi bir anlayışa sahip olmasına yardımcı olan AI soruları sorma yeteneği de bulunmaktadır.
Amie, Zoom, Google Meet, Slack Huddle ve Microsoft Teams gibi çeşitli platformlarda çağrıları kaydetme yeteneği ile dikkat çekiyor. Kişisel notların özelleştirilmesine imkan tanırken, Google Takvim ve Gmail ile entegrasyonu sayesinde iş akışlarını sorunsuz hale getiriyor. Toplantıları belgelemekle kalmayıp, toplantı oluşturma, e-posta taslağı hazırlama ve özetleri yeniden yazma gibi işlevler de sunmaktadır. Çok dilli destek ve transkriptlerde konuşmacıları ayıran tasarımı ile kullanıcı dostu bir deneyim sağlıyor.